torsdag 17. desember 2015

Farlige dyr i Australia!!!

Da vi bestemte oss for å reise til Australia fikk vi noen kritiske kommentarer. "tenk på alle edderkoppene!", "det er uansvarlig å ta med seg barn dit!", og ikke minst "dere kommer til å dø!".

Australia er kjent for alle de mest dødelige edderkoppene i verden, og det finnes både hai, krokodille og koala her.

Jeg bestemte meg for å ta bilde av alle de farlige dyrene jeg ser. Det har til nå vært en krevende oppgave. Jeg har med meg mobilen stort sett over alt, men kameraet er litt for tregt. Rekker ikke fokusere og ta bilde før det neste motivet dukker opp. Dermed blir bildekvaliteten så som så. Men det farligste dyret til nå fikk jeg et blinkskudd av. Mye adrenalin og skjelvende hender til tross, her ser du bildet av det blodtørstige monsteret. Merk at bildet er tatt på rimelig kort avstand inne i leiligheten.



7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hvis du zoomer inn på bildet ser du et dyr :-)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Haha, det var ikkje so mykje fryktingydande å sjå her nei;)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Støter dere ikke på farligere dyr enn dette, går det nok bra....

    SvarSlett