onsdag 23. desember 2015

Andre forflytning i Australia

Lille julaften har vi brukt til å reise. Målet var Adelaide i sør. Flyet fra Hamilton gikk kl 12, så vi rakk en god frokost og en dukkert i bassenget før avreise.

I morges var utsikten slik

Så var det bare å rusle av gårde

Inn på flyet på den bittelille flyplassen

Fly

Mellomlanding i Sydney på veien. Vi måtte teste den flate rulletrappen i Sydney, som også var på feil side

Vente litt til 

Og fly videre fra Sydney til Adelaide. 

Underveis spøkte vi med at bagasjen kom til å forsvinne på veien, men vi har tydeligvis vært snille i år også. Julenissen sørget for at også bagasjen kom trygt frem.

Og så ble utsikten slik

Vi er i Adelaide.  
Her har det vært en varmebølge i det siste med over 40 grader. I dag var det fortsatt 29 grader klokken 20.30. I morgen er det meldt 39...


2 kommentarer:

  1. Dere finner forhåpentligvis noen fine basseng eller badeplasser å "kjøle" dere ned i:)

    SvarSlett
  2. Hei alle sammen, nå er det farfar som skriver.jeg har nettopp mistet alt jeg hadde skrevet om vår matlaging, så det hopper jeg over nå, men alt ligger til rette for noen gode matopplevelser frem til og med lørdag.
    Så må jeg si at dere er flinke til å fortelle om hva dere opplever,spesielt Marion og Jonathan er gode reportere. Og jammen opplever dere mye!
    Nå nærmer det seg julaften hos dere vel, og jeg og farmor ønsker dere en så fin julefeiring som det går an i varmen! Så ønsker jeg dere en fortsatt,interessant og lærerik opplevelse videre!!!

    Vennliv Hilsen farfar.

    SvarSlett